Besøk av stortingrepresentant Olaug Bollestad

Stortingsrepresentant Olaug Bollestad og representanter fra N.K.S. har besøkt Hospice Sangen. Tilstede var også direktør Tone Ikdahl og klinikksjef Eirik Pettersen.

Publisert 18.08.2022

​Bollestad fikk omvisning og informasjon om det palliative tilbudet av seksjonsleder Bente Sydtangen. Delegasjonen fikk også anledning til å treffe og høre om tilbudet fra pasienter.

Anledningen for besøket onsdag 10/8 var i tillegg å informere Bollestad om samarbeidet mellom to ideelle virksomheter. Norske Kvinners Sanitetsforening (N.K.S.) og Lovisenberg diakonale sykehus har skrevet en intensjonsavtale om samarbeid innen frivillighet og et eventuelt kvinnehelsehus, samt det å se på muligheter for videreutvikling av tilbudet ved Hospice Sangen.